Ett projektarbete.

Hej! Detta är mitt projektarbete. Jag heter Johanna och läser samhällsprogrammet på Mikael Elias Teoretiska Gymnasium. Och jag är vegetarian.

Den här bloggen kommer att handla om mat, kakor, godis samt kanske lite träning. Jag är demivegetarian, vilket innebär att jag äter fisk, mjölkprodukter och ägg. Jag sitter alltså inte och äter halm och bönor varje dag. Jag är inte heller undernärd eller lider av näringsbrist. Dessutom är jag relativt lik alla andra. Med det vill jag säga att alla kan äta vegetariskt, och bör göra det åtminstone en dag i veckan.

Detta var en kort presentation av bloggen, hoppas ni kommer uppskatta den! Header och sånt trams fixas i sinom tid när jag blivit lite mer tekniskt kompetent (eller fått hjälp!). Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0